Máte e-shop? Využíváte účinné marketingové nástroje?

V minulém článku “Kamenné obchody zde mají stále své místo” jsme se věnovali kamenným obchodům a jejich účinným marketingovým nástrojům. A ačkoliv, jak již název článku napovídá, zde stále mají své místo, nová doba si žádá moderní prodejní kanály. Proto asi není třeba uvádět, že jsou to e-shopy, které mají navrch a vedou v žebříčku popularity v obchodním světě.

E-shopy totiž nabízí rychlý a pohodlný způsob nakupování, které může zákazník realizovat v kteroukoli denní dobu a z pohodlí svého domova. Zboží si vybírá libovolně dlouho, bez stresu, hluku, nátlaku a odkudkoliv. Ve webovém prostředí srovnává ceny a obchodní podmínky, a vybírá si tak takové zboží a službu jaké opravdu potřebuje a jaké vyhodnotí jako vyhovující.

Propagace e-shopu, jakožto webového nástroje, stojí na on-line marketingu. Je to zcela logické spojení nabízející širokou škálu možností vzájemného propojení. On-line marketing vás totiž zviditelní! A pouze na způsobu provedení záleží jak nezapomenutelně bude působit.

Základem on-line marketingu jsou moderní webové stránky, které na první pohled zaujmou a jsou uživatelsky příjemné (tzn. jednoduché, přehledné a intuitivní). Uspořádaný web, založený na přehledné struktuře a zajímavé grafice, totiž šetří čas a vydělává peníze.

Ruku v ruce jde zapojení e-shopu do produktových vyhledávačů a srovnávačů. Celý proces začíná analýzou klíčových slov a výrazů. Znalost těchto výrazů je alfou a omegou pro stanovení vhodné struktury a textů e-shopu a nastavení SEO, nebo-li optimalizace “nalezitelnosti” ve webových prohlížečích.

Jakmile je e-shop správně připravený a dohledatelný, je potřeba zvýšit jeho povědomí na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube atd.). Jsou to stále více využívané marketingové nástroje naší doby. Základem prezentace na těchto kanálech je vlastní, nikoliv převzatá, produkce fotografií a videí. Chcete totiž, aby zákazník vyhledával a kontaktoval vás, nikoliv něco smyšleného. Vlastní tvorba, která představuje vás jako podnikatele či obchodní značku, vás prodává a činí nezapomenutelným či v budoucnu připomenutelným.
Sociálním sítím se budeme věnovat v našich budoucích článcích, proto nezapomeňte sledovat náš blog.

V souladu s předchozími kroky je nutné myslet také na PPC marketing (Pay Per Click), s kterým se pojí AdWords. Jde o reklamu, za kterou se platí až po prokliknutí zákazníka na web, na což ho dovedou správně určená klíčová slova. Téma PPC, AdWords, Sklik apod. je natolik obšírné, že se mu budeme věnovat v některém z dalších našich článků. Pečlivě nás tedy sledujte zde. Pokud byste již teď chtěli nakouknout pod pokličku online marketingu a trendům v roce 2018, pak si přečtete náš článek “Online marketing v roce 2018”.

 

My ve First Choice Consulting jsme specialisté v oboru.
Umíme udělat analýzu současného stavu vašeho e-shopu, umíme upravit staré nebo připravit nové webové stránky. Připravíme SEO a zviditelníme vás pro vyhledávače a srovnávače cen. Nastavíme precizní PPC marketing a přesnou AdWords kampaň. Vypracujeme strategii pro sociální sítě, plán propagace a ujmeme se jejich správy. Vybereme toho nejvhodnějšího influencera, který zvýší znalost produktu nebo značky. Zajistíme přínosné a úspěšné propojení vašeho e-shopu a vašeho kamenného obchodu.

Zaujal vás náš článek, chcete se s námi pobavit a případně navázat spolupráci? Pak se neváhejte podívat na naše stránky. Pak už nám stačí jen napsat či zavolat (602 710 206). Nezávazně se pobavíme o tom, co umíme a v čem je naše skutečná přidaná hodnota.